Cele mai eficiente trei practici pentru o comunicare operativa

 

Poate fi foarte ușor să vă pierdeți focusul atunci când aveți de gestionat un număr mare de activități zilnice. Deveniți atât de ocupat încât uitați să comunicați cu colegii, ajungând chiar să neglijați importanța colaborării din firma dumneavoastră. Mediul de business actual, cu angajați care lucrează de acasă sau din filiale dispersate pe tot mapamondul, poate îngreuna comunicarea verbală, însă există de fiecare dată cel puțin o soluție.

 

Iată trei pași pe care îi puteți urma pentru a vă menține afacerea conectată: 

 
Rămaneți conectat

Două capete sunt mai bune decât unul singur. Niciunde nu se potriveste mai bine acest proverb ca la locul de muncă, unde abilitatea de a valorifica potențialul angajaților reprezintă un avantaj formidabil de business. Mulțumită acestui motiv, mobilitatea la job nu a fost niciodată atât de importantă. Instalarea unui sistem IP PBX sau VoIP oferă afacerii dumneavoastră cele mai eficiente instrumente pentru a rămâne competitivă pe piață.

Cu sistemul de telefonie IP 3CX, bazat pe Windows, puteți avea acces la numărul de telefon de birou oriunde v-ați afla. De exemplu, utilizarea unui softphone permite utilizatorilor să acceseze funcțiile desktop-ului de pe telefonul mobil, tableta sau laptop. Astfel, chiar dacă un angajat lucrează de la distanță iar altul se îndreaptă spre o întâlnire cu un client, veți putea obține un input din partea lor pentru proiectul pe care îl schițați la birou. 

 
Spuneți “DA” noilor tehnologii

Colaborarea între colegi ar trebuie să fie un proces ușor, altfel angajații pot ajunge în situația de a nu depune efortul necesar, lucru care v-ar costa compania importante ședințe de brainstorming. Pentru a permite o comunicare fluidă între angajați este necesară eliminarea tuturor blocajelor, iar acest lucru poate fi realizat cu ajutorul comunicațiilor unificate.

Telefonia VoIP oferă o multitudine de caracteristici ce facilitează comunicarea între colegi indiferent de locul în care se află. De exemplu, cu ajutorul funcției de prezență puteți verifica statusul angajaților și puteți identifica cine este online și poate prelua un apel. Astfel, veți elimina serviciile scumpe de mesagerie vocală și transferurile atât de enervante pentru clienți.

Atunci când trebuie să trimiteți niște documente unui angajat care lucrează remote, nu veti mai avea nevoie de clasicul fax:  cu ajutorul comunicațiilor unificate transformați fișirele în format .pdf și le trimiteți via email.  De asemenea, telefonia IP poate converti apelurile în fișiere audio ce pot fi accesate prin email.

 
Nu subestimați puterea interacțiunilor față în față

Email-urile, telefoanele, faxurile sunt toate metode eficiente pentru a sta conectat, dar nu uitați de interacțiunile față în față. Sigur, acest lucru nu este întotdeauna la îndemână, dar este necesar pentru a suda un parteneriat pe termen lung. O soluție ieftină la acest gen de abordare este conferința web, care poate fi folosită cu ușurință printr-o rețea de telefonie VoIP.

Tehnologia 3CX WebMeeting bazată pe WebRTC facilitează comunicarea audio, video sau transferul de date între browsere. Astfel, utilizatorii pot participa la conferințe fără a fi nevoie să descarce alt software adițional sau plugin-uri. Conferințele Web vă ajuta să reduceți costurile, cresc productivitatea și întăresc relațiile dintre angajați. Totodată, angajații care lucrează remote se vor simti mai conectați la locul de muncă.

 

  • footer_logo
  •   Terranova Logistic Park 12A Bucuresti-Targoviste Road, A Building, 3rd Floor Mogosoaia, Ilfov, 077135, Romania
  •   +4 0376 443 311
  •   +4 021 539 0049
  • office[@]gdctelecom.ro