Cum rezolva comunicatiile unificate cele mai importante provocari ale unui business mic

 

Conform unui raport intocmit de compania Wasp Barcode Technologies referitor la stabilirea obiectivelor pe termen lung ale unui startup sau afaceri de talie mica, cele mai importante trei provocari cu care s-au confruntat astfel de business-uri in 2015 au fost: cresterea veniturilor (45%), angajarea de noi salariati (42%) si cresterea profitului (37%). Implementarea sistemului de telefonie potrivit caruia i se adauga capabilitati de unified communications poate ajuta companiile sa depaseasca aceste probleme mult mai eficient si mai putin costisitor. Upgrade-ul la o centrala IP hosted, bazata pe software, poate ajuta afacerea dumneavoastra in mai multe moduri, astfel:

 

Economii de bani

O centrala hosted poate ajuta o companie sa economiseasca bani atat prin prisma costurilor de telefonie cat si prin prisma costurilor de intretinere. Un sistem de telefonie hosted presupune costuri mai mici cu implementarea, mentenanta si scalabilitatea spre deosebire de un sistem bazat pe hardware deoarece nu presupune o infrastructura complexa sau costisitoare. In plus, beneficiind de capabilitati de comunicatii unificate, permite angajatilor remote sa initieze apeluri si sa se conecteze utilizand functionalitati precum conferinta web fara costuri aditionale. Deoarece un astfel de sistem este web-based, nu exista costuri de mentenanta ceea ce traduce prin facturi lunare mai mici, precum si tarife mai mici la abonamentele de administrare si mentenanta a intregului sistem. Costurile de mentenanta diminuate le ofera proprietarilor de afaceri mici sa se concentreze pe cresterea veniturilor pe alte zone ale business-ului, precum si pe imbunatatirea rezultatelor financiare prin taierea directa a costurilor pentru serviciile de telefonie.  

 

Angajarea de talente

Functiile de comunicatii unificate, cum este cea de web conferencing, dintr-un sistem de telefonie IP contribuie de asemenea si la atragerea celor mai potriviti angajati, deoarece le permite managerilor sa sustina interviuri virtuale de angajare si cautarea de talente inclusiv din alte orase, fara cheltuieli cu deplasarile sau pauze in productivitate. Un sistem de telefonie IP va ofera posibilitatea sa angajati personal specializat sau sa colaborati cu profesionisti din alte orase, permitandu-le acestora sa colaboreze cu dvs. de la distanta, iesind astfel dincolo de limitarile zonei locale. Capabilitatile de unified communications sunt disponibile fara niciun cost aditional, astfel angajatii de la sediul principal pot lucra si comunica eficient cu cei remote.      

 

Permite scalabilitate

Un PBX hosted ofera posibilitati nelimitate de scalabilitate astfel ca o afacere de talie mica isi poate concentra eforturile pe dezvoltare, fara a implica cheltuieli ori de cate sunt necesare linii telefonice suplimentare. Pe masura ce o afacere evolueaza, caracteristicile specifice comunicatiilor unificate pot fi cu usurinta adaugate pentru a imbunatati comunicarea dintre un numar tot mai mare de angajati, colaboratori remote si parteneri. Un upgrade la sistemul traditional de telefonie poate fi costisitor, dar cu un sistem gazduit veti putea alege doar functionalitatile si liniile de care aveti nevoie la momentul respectiv, platind doar ceea ce folositi.

 

 

  • footer_logo
  •   Terranova Logistic Park 12A Bucuresti-Targoviste Road, A Building, 3rd Floor Mogosoaia, Ilfov, 077135, Romania
  •   +4 0376 443 311
  •   +4 021 539 0049
  • office[@]gdctelecom.ro