Solutii inregistrare apeluri

 

monitoring

 

 

Solutii de Call Recording personalizate

Solutiile de inregistrare a convorbirilor telefonice dezvoltate de echipa noastra se bazeaza pe placile de inregistrare marca Synway - lider international in domeniul solutiilor hardware pentru inregistrarea apelurilor.

 

Testata si optimizata pentru diverse retele, aceasta gama de produse permite inregistrarea apelurilor telefonice pe trunchiuri sau porturi analogice, digitale (inclusiv fluxuri E1 cu semnalizare R2 sau ISDN-PRI), VoIP sau centrale proprietare.

 

 
 

De ce o solutie de inregistrare a convorbirilor?

Majoritatea dintre noi am vorbit la telefon cu un agent dintr-un call center. Inca din primele secunde, prin intermediul mesajului de intampinare suntem informati ca apelul nostru poate fi inregistrat in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor. Inregistrarea convorbirilor telefonice se mai foloseste si in scopul formarii profesionale sau asigurarii calitatii.

 

De asemenea, in zilele noastre, tot mai multe industrii apeleaza la inregistrarea convorbirilor telefonice ca mijloc prin care poate fi demonstrata conformitatea. Mai mult, anumite companii se pot confrunta cu adevarate probleme financiare sau chiar actiuni in instanta atunci cand nu reusesc sa demonstreze ca urmeaza indeaproape diverse norme sau proceduri legale.

 

Chiar daca achizitia unei solutii de inregistrare a apelurilor necesita o investitie suplimentara in bugetul unei companii, reducerea riscului juridic si financiar face ca acest cost sa fie mai mult decat util.

 

 
 
monitoring3
    
 
 
  •     

    Inregistrare activa

    Se bazeaza pe hardware de telefonie cu porturi analogice sau digitale ce se intercaleaza intre trunchiurile sau liniile operatorului de telefonie si centrala existenta la client.

 
  • Inregistrare pasiva

    Se bazeaza pe hardware digital sau analogic cu impedanta mare de intrare ce se poate conecta in paralel pe trunchiurile existente (cu sistemul existent la client), fara efectuarea de modificari ale configuratiei.

   

 

 
 

Cine apeleaza la solutii de Call Recording?

      •    Orice firma, organizatie sau institutie care doreste sa isi monitorizeze angajatii in scopul evaluarii profesionale, cresterii satisfactiei clientilor sau eficientizarii proceselor;
      •    Dispecerate de paza si protectie care au obligatia legala de inregistrare a convorbirilor;
      •    Call Centere, interceptari cu caracter juridic ale institutiilor abilitate, tranzactii financiare si operatiuni de comanda si control.

 

GDC Telecom realizeaza solutii de call recording personalizate, sigure, ce se adapteaza la structura sistemului dumneavoastra existent de telefonie. Inregistrarile sunt salvate in fisiere criptate in format Windows WAV, disponibile printr-o interfata Web cu acces limitat, fiind usor exportabile. Astfel, utilizatorii au posibilitatea sa selecteze numai sectiunile specifice ale apelurilor, pe care apoi le pot trimite prin e-mail.

 
 

Avantajele unei solutii de Call Recording:

        •    Compatibilitate cu majoritatea sistemelor VoIP ce utilizeaza protocolul standard SIP
        •    Monitorizare fluxuri E1/T1 pentru aplicatii de Call Center
        •    Inregistrarea de inalta impedanta a liniilor de telefonie digitala
        •    Modul de inregistrare continua 24/7
        •    Monitorizare/ascultare in timp real a apelurilor
        •    Selectie vasta de codec-uri: G.729, GSM, G.711 A-law, µ-law, Linear PCM, IMA-ADPCM, MP3; format VOX
        •    Posibilitatea de a inregistra convorbirile in format necompresat (spre ex. .WAV) astel incat sa ofere informatii deosebit de utile (direct sau catre software specializat de analiza a amprentei vocale) in investigatii si interceptari legale
        •    Siguranta pentru software-ul utilizatorului
        •    Suporta detectarea defectiunilor platformelor hardware si a telefoanelor digitale, precum si intreruperea liniilor digitale
        •    Access prin interfata Web
        •    Design modular ce permite inregistrarea simultana pe mai multe canale, in diferite configuratii
        •    Arhivare, stocare si redare avansata printr-un management eficient al inregistrarilor
        •    Datele sunt salvate in siguranta, fara a putea fi modificate in cazul unui abuz
        •    Inregistrarile sunt dispuse sub forma de lista astfel ca pot fi cautate, filtrate si sortate simplu si rapid
        •    Inregistrarile pot fi exportate si trimise prin email
 
 

 

 

Fie ca este vorba de conformitate, solutionarea litigiilor, interceptari legale, formare profesionala, asigurarea calitatii sau pur si simplu verificarea informatiilor, inregistrarea apelurilor reprezinta o directie strategica excelenta pentru succesul in afaceri.

 
  • footer_logo
  •   Terranova Logistic Park 12A Bucuresti-Targoviste Road, A Building, 3rd Floor Mogosoaia, Ilfov, 077135, Romania
  •   +4 0376 443 311
  •   +4 021 539 0049
  • office[@]gdctelecom.ro